tirsdag den 12. maj 2015

Lyngby kærlighed.....

Lyngbyvasen er en smuk klassisk vase, den har bestået i årtier og klassificeres i dag som en stolt designklassiker.

Generelt er designmøbler og gode danske klassikere i meget høj kurs på verdens plan.... Jeg har handlet hos flere antik handlere, som har utrolig travlt med at sende varer til Asien, de er ligeglade med prisen, de skal bare eje det.

Men så er der os helt jordnære og almindelige danskere, som faktisk også elsker dansk design, men som bare ikke helt har råd til det.... Der er nu kommet en fin løsning for os.

Inden Asien tømmer vores lille land for smukke klassikere, så har BESTEMT.DK fundet på et smart koncept.

Man går ind på deres site, (sørg for at have god tid, der er mange smukke sager) du finder så de ting som du elsker, har søgt på og ønsker dig. Herefter kan du afgive et bud til den pågældende sælger.

Tag fx en smuk stol som Ægget. Den koster rask væk 80.000 kr, men hvis du "kun" vil give 65.000, så er det den pris du byder. Og så foregår forhandlingen ellers her fra..... En spændende proces, som jeg er ret sikker på, at mange vil benytte sig af, og i den grad spare penge på.... Men lad mig vende tilbage til Lyngbyvasen, som er en af mine favoritter. Jeg har selv 5 af de helt gamle, og 2 af de nye. Jeg fik de 5 gamle i julegave af mine forældre for år tilbage, og siden hen har jeg ønsket mig de to andre ved andre lejligheder... Hvis du, ligesom mig, også har en stor kærlighed for vaserne, så kan byde på din egen udgave lige HER. Men går du fx og drømmer om DRÅBEN fra Arne Jacobsen eller FRAME fra By Lassen så er de også blandt det store udvalgt på Bestemt.dk

Indlægget er sponcoreret, men meninger og holdninger er helt min egen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...